« Ziua 1: Nyiregyhaza DragRacing – Ungaria Direct din Ungaria: Ford Focus RS »
Home » Tuning Autohton » Ziua 2: Chevrolet DragRacing – Satu Mare

Ziua 2: Chevrolet DragRacing – Satu Mare

Articol publicat in data de 15 June 2009 – 5,262 vizite
Ziua 2: Chevrolet DragRacing – Satu Mare

Sunt convins ca toti va intrebati daca a meritat sa venim pana aici si daca a fost frumos. Ei bine, rapunsul este un mare DA! Sa nu credeti ca zic asta doar ca sa oftic pe cineva. Pur si a fost de departe cel mai mare si mai tare eveniment de tuning, racing & organizat vreodata in Romania.

Asteptarile? Au fost depasite inca de cand am intrat pe aeroport. Totul arata ca un mare parc de distractii. Cat vedeai cu ochii sau cu camera foto se intampla ceva. Iar daca ne plangeam de ziua de ieri ca a fost cam frig si ce
ne-a batut vantul, vreau sa va zic ca acum cateva tone de crema pe fata si pe maini unde sunt rosu Ferrari. Dar a meritat!

Tuning show-ul care a avut loc acolo ne-a prezentat masini pe care nu le mai vazusem, ceea ce ne doream de foarte mult timp.
Langa masinile tunate era si un Old Timer Expo unde am gasit de la BMW-uri si VW broscute pana la Trabanturi si masini de “Just Married”.

Pentru distractie au fost organizate plimbari cu karturile si cu ATV-urile, curse de masini cu telecomanda, drive-test cu Chevy si cu moto-scootere. Copii au avut si locul lor de joaca in timp ce fetele puteau sa-si omoare timpul la cumparaturi intr-un stand cu haine si accesorii.

N-au lipsit standurile cu mancare si bautura unde cozile erau infernale si angajatii abia mai faceau fata cererii mari.

Atractiile zilei au constat in demonstratiile oferite de cele doua masini de drift si dragsterul venite special pentru acest eveniment din Ungaria.

Derapajele controlate au fost facute de un Chevrolet generatia a 3-a si un cu motor de e34. Ambele masini erau modificate extrem in acest scop, insa pisica era pur si simplu dusa la extrem. Motorul ei era montat mult mai in spate decat ar fi fost normal, lucru care a ajutat extrem de mult in obtinerea unui echilibru ideal din punct de vedere al impartirii
greutatii fata/spate. Plafonul din fibra de carbon, botul de BMW sau faptul ca soferul conducea de pe bancheta din spate, ca pozitie, erau alte detalii care ne-au facut sa ne petrecem mult timp in jurul acestei masini.
Demonstratia propriu zisa a fost una de mare efect, cele doua masini facand spectacol cu cele 3-4 seturi de roti pe care le-au tot schimbat. Un alt lucru de admirat, pe langa dibacitatea de care au dat dovada, a fost ca pilotii au avut in mod constant o conexiune cu publicul, acestia comunicand cu lumea aflata acolo de fiecare data cand au avut ocazia. Nota 10!

La linia de start am avut masini din toate categoriile, din Romania si din Ungaria, aceasta etapa fiind facuta in colaborare cu .hu, contand si in campionatul ungar. De la masinile stock sau fabricate cu multi ani in urma pana la supercar-uri de ultima generatie si dragsterul de 8.8l v8 si vreo 2040 cp, toti cei prezenti au avut ce sa admire, indiferent de preferintele fiecaruia.
Participantii s-au cam plans de faptul ca la start era o portiune de smoala care ii impiedica sa efectueze o plecare eficienta, Dragsterul prezent a accelerat doar pe 200m, restul pana la 400m fiind parcursi cu parasuta scoasa, dar chiar si asa a scos un timp de 11 secunde.

Timpii scosi de toti concurentii vor fi publicati in curand pe dragracing.ro.

In timp ce concurentii “liniutelot” se mai odihneau, pilotul dragsterului ne-a mai oferit o demonstratie, insa de data aceasta pe 2 roti, cu cateva motociclete. Demonstratia lui ne-a tinut bine de tot in suspans. A mers pe o roata in timp ce mai avea inca 3 persoane pe motocicleta, a franat pe o roata in timp ce mai avea un om pe roata din fara care atingea asfaltul si alte scheme care pur si simplu  nu le pot explica, va trebui sa vedeti filmuletele.

Defectiunile nu au intarziat sa apara, unii dintre concurenti fiind nevoiti sa abandoneze cursa din acest motiv. Speram ca acestia sa nu fi patit nimic grav la masini si sa remedieze rapid si ieftin problemele aparute.

Foarte impresionant a fost numarul celor care au fost prezenti la eveniment.  Organizatorii estimeaza in jur de 8000 de spectatori. Imaginati-va ca masinile erau parcate atat in parcarea aeroportului cat si pe pista, pe camp si pe marginea drumului judetean. Politia a fost prezenta cu foarte multe masini, asigurand ordinea traficului de pe langa aeroport. Au fost si cateva incidente neplacute, dar acestea nici nu merita luate in seama avand in vedere spectacolul ce a avut loc.

Nu avem de ce sa ne plangem. Organizatorii au pregatit acest eveniment ca la carte. Iar daca asfaltul era acelasi ca cel de ieri, din Nyiregyhaza, nu cred ca mai avea nimeni de ce sa se planga. In mod clar este un pas imens pentru cursele din Romania. Speram ca toti cei care au de gand sa mai organizeze astfel de evenimente sa fi luat notite despre cel de azi.

Mai mult decat orice speram sa se mai faca asa ceva prin tara, si daca se va mai face va asiguram ca vom fi acolo.

In curand o sa apara si filmuletele si pozele optimizate, acestea sunt doar cateva “teasere” pentru ceea ce urmeaza.


Articole similare cu "Ziua 2: Chevrolet DragRacing – Satu Mare":
  • Chevrolet Corvette ZR1 Lingenfelter – 740cp - 21 January, 2010;
  • Cum a fost la BMW e30 Fest 2013, Darste-Brasov - 30 June, 2013;
  • Ziua 1: Nyiregyhaza DragRacing – Ungaria - 14 June, 2009;
  • Gumball 3000 s-a sfarsit, Romania din nou prezenta! - 12 May, 2010;
  • King Of Europe East 09 – Ungaria - 3 September, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Un comentariu »
    • Cum a fost la KOE Drift, Cluj - TuningHost.ro a zis:

      […] eu prefer drifturile in fata liniutelor. Ca organizare, amploare sau succes nu se poate compara cu liniutele de la Satu Mare, doar ca activitatea in sine a fost mai […]

    Discuta despre "Ziua 2: Chevrolet DragRacing – Satu Mare":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97