« Video: Driftingul in Australia Evenimentele de tuning in 2010 din Romania »
Home » Featured, Tuning International » Trantit corespunzator: VW Golf 4 R32

Trantit corespunzator: VW Golf 4 R32

Articol publicat in data de 7 January 2010 – 21,682 vizite
Trantit corespunzator: VW Golf 4 R32

Mania asta a -urilor din a patra generatie a depasit de mult nivelul oricarei pasiuni pentru orice alt model de masina. La noi ca la noi, dar prin Germania se pot organiza evenimente cu Golf-uri care sa tina zile intregi cu tot felul de modificari  in diferite stiluri.

Nici nu e de mirare, masina poate fi schimbata in mii si mii de feluri, dar cand tragi linie ajungi la concluzia ca tot stilul “dubbed” il prinde cel mai bine – modificari fine care garanteaza efect maxim!

Stilul dubbed presupune in primul si primul rand o tranteala cat se poate de nesimtita urmata de niste roti cat mai mari ca se intre sub aripa cat mai mult. O data ajuns aici, caroseria nu ramane decat o victima a imaginatiei fiind mult prea multe modificari potrivite ca sa dau cateva exemple.

Fara indoiala cea mai mare comunitate se afla in Germania, insa nici restul Europei nu este de ignorat, mai ales ca exact genul asta de euro-tuning il urmaresc si o mare parte din americani cand vine vorba de inspiratie.

Din America vine si acest Golf, un Golf dotat de mama natura cu un de 3.2L pe care multi dintre voi il recunoasteti mai repede dupa numele R32.  El vine exact cu acel look de care ziceam mai sus, curat dar cu efect maxim.

Nimic excentric, nimic care sa-ti deranjeze privirea sau sa te faca sa te strambi. O culoare imprumutata de la , Melange Metallic, niste roti pe 19″x8 cu ET46 modelul Champion Motorsport RG5B + distantiere de 25mm.

Jantele astea n-ar fi zis mare lucru daca nu exista suspensia, o suspensie formata din amortizoare galbene Koni si perne de aer care prind viata cu ajutorul compresorului, buteliei de aer si desigur sistemelor electronice necesare pentru a o controla in siguranta.

Caroseria masinii este plina de detalii marunte care ajuta la realizarea acestui clean-look, multe dintre ele fiind aproape insesizabile in timp ce altele au presupus si anumite compromisuri. Eleronul de R32 a disparut, impreuna cu toate emblemele, semnalizatoarele din aripi, pana si  stergatoarele!

In fata gasim o bara “Euro R” impreuna cu grila fara fara emblema de la Bonrath si cu farurile OEM cu Xenon acoperite de tip “boser”. In partea cealalta avem o bara “R-line” la care s-a adaptat suportul de placuta format US, hayonul “barbierit” de tot ce avea pe el, inclusiv maner si stopuri pe Euro Altezza.

Scaunele Sparco Milano II, unele din cele mai confortabile si frumoase scaune sport, au fost imbracate in piele ulterior si au luat locul celor din fabrica, in timp ce bancheta spate nu a mai avut inlocuitoare. Tot aici mai gasim si elemente imprumutate de la Audi TT, ceasuri de monitorizare, elemente din fibra de carbon si presuri de aluminiu.

Motorul de pe R32 nu a fost niciodata ceva extrem de stralucit daca era lasat in pace. Tocmai din acest motiv R32-ul de fata a primit un Stage II .500 kit, ale carui componente le voi enumera aici cu un simplu copy&paste, ca sa nu se piarda nici un detaliu venit direct de la proprietar:

Stage II C2.500 Turbo kit * PT6142 E housing with .81 AR 35R * 580cc fuel injectors * Tubular Turbo Header * Tial 38mm Wastegate * 3.00 Downpipe: V-band equipped * 3.00 Mid-pipe * 3.00 High Flow Cat * intake pipe * The “Bat” 4.00 Intake with MAF- custom polished * Forge Diverter Valve * C2.500 Tuned ECU * Custom sized C2 Motorsports Intercooler with Custom End tanks * Performance Stage II water/methanol kit * Painted and .:R32 Engine covers * Polished Billet caps * SouthBend OFE SS Clutch with OEM Flywheel * Custom forged specd 9:1 JE pistons * Forged wossner rods * topline bearings * VF engineering Motor mounts *

Rezultatul este un R32 de vreo 500cp, extrem de frumos si de bine realizat, care ar trebui dat exemplu oricand vine vorba de a modifica un corespunzator, investitia fiind desigur pe masura – undeva peste 35.000 euro. Nota 10!

Mai multe poze pe Flickr-ul proprietarului.


Articole similare cu "Trantit corespunzator: VW Golf 4 R32":
  • VW Golf IV R32 Turbo Widebody - 17 March, 2010;
  • VW Scirocco widebody cu faruri de Audi R8 - 8 January, 2010;
  • BMW M3 e46 Stage 4 HPF: 1120cp - 5 October, 2009;
  • Audi TT-RS: Poze spion - 6 February, 2009;
  • Upgrade optic pentru Golf VI de la RDX Racedesign - 17 July, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    2 comentarii »
    Discuta despre "Trantit corespunzator: VW Golf 4 R32":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97