Suzuki Alto Works Turbo: Ticalosul JDM

Inainte sa apara fabrica pe la noi prin tara si sa devina o masina doar cu un target economic, japonezii aveau pe piata de ceva timp originalul pe care il faceau si in versiunea Works, adica 65cp dintr-un motor de 660cmc codat F6A.

Acum probabil ca multi dintre voi sunteti de acord cu faptul ca Tico trebuie sa ramana o masina economica si probabil ca aveti dreptate, dar vor exista tot timpul cativa fanatici care vor sa modifice extrem,  indiferent de ce este nevoie, si daca tot urmeaza sa o faca, macar sa o faca asa cum trebuie.

Ignorand modificarile exterioare, acest Alto poate fi dat exemplu in ceea ce priveste mecanica, chiar daca piesele respective sunt destul de greu accesibile in Europa. Dar cine a zis ca e usor sa tunezi?

De la bun inceput masina a fost chelita de multe chestii intutile de la interior, spatiul obtinut fiind folosit pentru un roll-cage complet, inclusiv bare de rigidizare pentru podea si in portbagaj. S-a continuat rigidizarea cu o suspensie coilover si un kit de bucsaraie, ambele de la , iar sub masina s-au instalat niste bare de rigidizare mai groase.

Motorul a imbratisat un kit tot de la Suzuki Sports (F90) care a venit si cu un alt ECU, injectoare si fise, completat de o evacuare de 2″ completa de la RSR. Presiunea este pastrata la 1.4 bari cu ajutorul unui controller de la HKS iar racirea este asigurata de un intercooler ARC cu tubulatura LOOP, admisie tot de la LOOP si un intercooler de ulei de la plus repozitionarea filtrului de ulei.

In final masina dezvolta 100cp la roata, un setup incantator atat pentru condusul zilnic cat si pentru weekendurile pe circuit, cele din urma cerand si un upgrade de frane cu placute si discuri perforate de la Project Mu, conducte metalice si un suport pentru pompa de frana de la Cusco.

Sursa: Speedhunters

1 comment / Add your comment below

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media