« TechArt Porsche Panamera, primul pas catre ceva special Peugeot 207 S16, o emblema cu istorie »
Home » Headline, Tuning International » Secretul din gradina: The Ferrambo

Secretul din gradina: The Ferrambo

Articol publicat in data de 5 February 2010 – 2,737 vizite
Secretul din gradina: The Ferrambo

Proiectele de tip ce se deruleaza prin state au devenit atat de impesionante incat pare ca nu mai au ce sa mai scoata si ca deja au depasit orice asteptare. De la masini de gangsteri pana la limuzine romantice, garajele specializate nu se dau la o parte in a face din ele monstrii pe asfalt, cu sute sau chiar peste o mie de cai si cu detalii la care producatorii de masini din ziua de azi inca viseaza.

De cele mai multe ori hotrod-urile nu au mai mult de doua usi si primesc motoare americane foarte modificate. Exact aici iese in evidenta proiectul despre care urmeaza sa vorbim.

Station Wagon-ul din 1960 era o masina fantastica pe vremea aia, era masina care a facut ravagii printre fermieri si cei care isi doreau o masina foarte spatioasa. Ei bine, in acest proiect exista cateva urme de Rambler, dar doar la caroserie pentru ca de indata ce incepi sa te uiti pe geamuri apar suprizele.

Asta pentru ca nu dai de stilul clasic de hotrod, nu dai de elementele cromate si nici de tapiteria clasica… parca te duce cu gandul la ceva italienesc. Piele bej finut cusuta, potrivita cu plafonul si mocheta, putin lemn pe volan si doar un strop de crom… si un buton “Start Engine” ?!? Stai asa ca nu-i asa, pentru ca geamurile din spatele scaunelor rezolva o parte din mister… sau oare abia incepe?

Secretul din gradina este defapt un 360 Modena. Unul facut dauna totala, ce-i drept, dar care a devenit inima, sufletul si membrele acestei masini. Tehnic vorbind, s-au luat de pe Ferrari puntea spate, motorul, franele, transmisia si suspensiile si s-a toata structura, caroseria si sasiul pentru a le primi.

In caz ca nu iti suna a ceva complicat, gandeste-te doar ca motorul si cutia ocupa tot spatiu de la hayon pana la scaunele din fata si ca admisiile de aer au tevi care duc in stalpii din spate ai masinii. Si daca nici asta nu te pune pe ganduri, afla ca in masina a castigat premiul care e cea mai mare distinctie ce se poate acorda unui hotrod.

Totul este facut cu o atentie incredibila la detalii. Partea frontala a sasiului este facuta de Morrison iar cea din spate de cei de la Divers Street Rods, jantele au fost facute 100% custom, caroseria a fost refacuta complet si arata la fel de bine pe dedesubt ca si de deasupra. Au fost adaptate pana si perne de aer pentru suspensie si stopuri cu LED.

Este pur si un proiect fantastic, cu de multe ore de munca ca sa nu mai zic de costuri, ca nici nu are rost sa ma gandesc la asta. Este o combinatie intre un street rod, pro-street rod si un rod. Asta pentru ca este modern, este puternic, dar totusi nu prea se poate circula cu el.

Stiu ca sunt multe intrebari legate de aceasta masina si sper ca galeria foto si documentatia oficiala sa va ajute sa gasiti raspunsurile. Si ca idee, masina era vanzare la un moment dat dar pretul nu a fost facut public.

Sursa: Speedhunters & Autoblog


Articole similare cu "Secretul din gradina: The Ferrambo":
  • Goodguys Orange County muscle/hotrod/custom show - 28 May, 2010;
  • Atomik 500: tehnologie buna, design… nu - 4 May, 2010;
  • Cum a fost la Romanian Tuning Show 2011 - 19 May, 2011;
  • VW Scirocco widebody cu faruri de Audi R8 - 8 January, 2010;
  • O Alfa Romeo 159 cum n-a vazut Italia - 16 February, 2010;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » »

    2 comentarii »
    Discuta despre "Secretul din gradina: The Ferrambo":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97