« Ce se intampla daca explodeaza ambreiajul 3 Ferrari 458 Italia deja in Romania, mai urmeaza minim 10 »
Home » Tuning International » Primul Alpina Roadster S Supercharged (BMW Z4)

Primul Alpina Roadster S Supercharged (BMW Z4)

Articol publicat in data de 2 April 2010 – 2,793 vizite

Primul Alpina Roadster S Supercharged (BMW Z4)

Foarte putini sunt cei care atunci cand pun mana pe un aleg sa-l modifice. Ce-i drept de multe ori nu prea este necesar, Alpina dotand majoritatea masinilor cu tot ce ti-ar trebui, iar ideea de a avea un Alpina de la mama lui parca e mai tare decat sa ai un , dar desigur ca exista si exceptii.

a fost fabricat intre 2003 si 2005 si are la baza BMW-ul Z4 E85, cu motorul Alpina E5/2, adica o varianta modificata a S52B32-ului (gasit, printre alele, pe M3-ul destinat pietei americane cu 240cp) care in final dezvolta 300cp si 362Nm iar capacitatea cilindrica a fost marita de la 3201cmc la 3346cmc.

Vom vorbi acum despre un anumite exemplar, fabricat in 2004, care are la activ 3 ani de modificari, evenimente neplacute dar un final foarte bun.

Cea mai mare si mai importanta modificare a fost instalarea unui kit de supercharger de la in Norvegia, acesta urcand puterea motorului la 445cp. LSD-ul de la Drexler a facut ca toata aceasta putere sa fie pusa pe asfalt intr-un mod inteligent, iar suspensia reglabila Reiger (da, Reiger nu Rieger) a imbunatatit comportamentul masinii in situatii de limita iar o evacuare quad, facuta custom, a ingrosat vocea motorului. Franarea a fost imbunatatita cu ajutorul unui kit de la Mov’it cu discuri de 380mm si 6 pistonase.

In urma unui eveniment nefericit masina a necesitat o reconstructie destul de mare la exterior, astfel ca s-a profitat de ocazie pentru a efectua un facelift, cu faruri, stopuri si bara spate de la Z4 mai nou, capota de Z4 M, diffuser spate din carbon de la BMW. La interior gasim scaune Pole Position, volan BMW , pedale de aluminiu si alte detalii finute.

Este un proiect foarte interesant in care s-a pornit de la un model Alpina autentic, deci care deja era modificat din fabrica, la care s-au adaugat atat piese OEM cat si piese aftermarket, un proiect care poate fi sursa de inspiratie pentru multi. Lista completa a modificarilor o gasiti mai jos, impreuna cu niste si un filmulet de prezentare. Povestea masinii o puteti citi si aici.

Drivetrain
– ESS Tuning Twin Screw 2 supercharger system
– Drexler limited slip differential
– Reduced final drive ratio
Bodywork & exterior
– BMW kit side skirt
– BMW aero kit carbon fibre rear diffuser
– BMW Z4M bonnet
– Facelift rear bumper, tail lights and headlights
– Full body respray
– Stubby antenna
– Tekarbon angel eyes
Suspension
– Reiger Suspension 3-way adjustable shock absorbers
– Turner Motorsport rear trailing arm bushing limiter kit
– Turner Motorsport rear trailing arm ball joint
– Powerflex front lower control arm bushing
M-sport front control arm
Chassis
– StrongStrut strut tower bar
– Turner Motorsport front subframe reinforcement kit
Interior
– BMW M-sports steering wheel
– Ultimate Pedals brushed aluminum pedal set
– Recaro Pole Position seats
– Schroth ASM Autocontrol III safety harness
– Interior door handle and rollbar LEDs
– Sound dampening and squeak prevention
Exhaust
– Modified quad pipe Alpina exhaust
Brakes
– Mov’it 380mm 6-piston front brakes
– Sandtler drilled rear brake discs and painted rear brake calipers
In Car Entertainment
– BMW iPod interface
Wheels & tyres
– Rear wheel spacers
– Michelin Pilot Sport Cup tyres


Articole similare cu "Primul Alpina Roadster S Supercharged (BMW Z4)":
  • Gemballa Mistrale – primul kit pentru Panamera - 18 August, 2009;
  • OldSchool rebirth: BMW M5 e28 CSL - 23 September, 2011;
  • 2010 Subaru Impreza WRX STI cu Varis bodykit - 7 September, 2011;
  • BMW 135i Hartge - 25 September, 2008;
  • G-POWER X5 Typhoon RS - 7 August, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "Primul Alpina Roadster S Supercharged (BMW Z4)":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.

      Aboneaza-te la comentarii via RSS