Fotografii spioni au cu ce se lauda zilele astea: noul facelift Porsche nedeghizat. Si nu e vorba de oricare Porsche, ci de cel mai “fierbinte” dintre modelele Carrera, adica GT3 RS.
Motorul ramane acelasi 6 in boxer, de 3.6 litrii, care dezvolta 415 cai, impingand masina de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4 secunde si pana se va plafona undeva la 193 de mile / ora (310 km/h)
Ca optionale raman stickere “GT3 RS” care vin pe rotile vopsite in culori speciale, o dunga decorativa, oglinzile vopsite in culori contrastante si cel mai interesat… rollcage.
GT3 RS este modelul high-end pentru perfomanta pe strada oferit de Porsche incepand cu 2003. El a fost confundat des cu modelul dedicat exclusiv motorsportului, GT3-RS din 2001, care se baza pe GT3-R din 2000. Modelul de strada este practic o imbunatatire a modelului GT3, impartind acelasi motor si din punct de vedere mecanic sunt identice. Diferenta o fac geamurile spate usoare, din policarbonati, eleronul si capota din carbon si franele ceramice de la Porsche (care rezista mai bine la temperaturi ridicate si confera un feeling mult mai bun cand sunt “incinse”).
Acestea fiind spuse, suntem convinsi ca multi o sa spuna ca GT2 este mult mai rapid, dar raspunsul oferit de combinatia intre motorul aspirat, greutatea extrem de redusa si sasiul dus cat mai aproape de perfectiune nu se va compara pe viraje si la comportamentul overall al masinii.