Nissan Skyline R34 GT500 style

Pe vremea cand -ul nu depasise granitele Japoniei si se numea Japan Grand Touring Car Championship, concura un aranjat bine de tot de Nismo, cu niste caroserii haotice si pline de prize de aer, evazari si tot felul de imbunatatiri aerodinamice si de 500cp care se invarteau pana la 9000rpm.

Un mare fan al acestor masini din Malaysia a ajuns sa puna mana pe un Skyline Gt-T din 2000 si cu ajutorul celor de la Garage si Onward Motorsports a reusit sa creeze o replica a acelor masini, fara intentii de motorsport, ci doar pentru placerea “proprie si personala”.

Daca ar fi sa descriem exteriorul acestei masini ne-ar lua mai putin timp sa spunem ce a ramas nemodificat decat ceea ce s-a modificat… dar stai… e ceva nemodificat? Pai in afara de stopuri, portbagaj si grila fata nu mai vad nimic, dar cred ca e din cauza evazarilor si a prizelor de aer care au pus stapanire pe intreg exteriorul masinii. Tot ceea ce vedeti este opera celor de la Monster Garage, tot ei fiind responsabili si cu aranjarea interiorului. Trebuie sa recunoastem ca nu este exact genul de bodykit cu care ne-am obisnuit dar vorbim de lucruri unice aici iar acest Skyline este “the real deal”.

Trecem repede la motor si performante pentru ca cel care a lucrat la masina a estimat o investitie de 36.000$! Poate exagereaza sau poate ca nu… hai sa vedem totusi despre ce e vorba.

S-a pornit de la un RB26DETT care la final a ajuns sa dezvolte 700cp si 800Nm. Traducerea in in km/h ar fi o viteza maxima de 320km/h din care prima suta s-ar atinge destul de greu,  in 5 secunde. Nu stiu de ce, dar presupun ca dupa suta incepe sa se simta puterea cu adevarat.  De aici incepe distractia: motorul a fost marit pana la 2700cmc iar internele au fost furnizate in mare parte de HKS: pistoane forjate de 87mm, biele, arcuri de supape, rotile dintate ale distributiei si altele.

Turbina a fost inlocuita cu o T88-34D de la Greddy, impreuna cu o galerie de evacuare de la aceeasi firma si un wastegate de la Trust de 44mm. Motorul este controlat de un stand-alone Power FC iar ambreiajul ales pentru a rezista la aceasta putere este un OS Giken. Puterea este transmisa la roti printr-un diferential cu patinare limitata de la iar stabilitatea este asigurata de o suspensie reglabila Titan.

La interior gasim scaune RaceCraft, de la iar ceasurile Defi asigura o monitorizare precisa a motorului.

Sursa: Speedhunters

1 comment / Add your comment below

  1. Sincer,nu ma pricep la motoare sport prea bine,nu stiu sa vorbesc in termeni dar.Iubesc Nissan Skyline-ul.Mi-as dori o masina ca asta mai mult ca orice,sincer ! E o masina superba.Chiar si la cea din productia de serie daca te uiti,vezi ceva deosebit si cu totul diferit de ceea ce se fabrica asa cum spuneam in productia de serie.E o masina aparte.Bineinteles,preparata,ca orice alta masina de racing ajunge la performante nebune.Nu-mi place ceea ce vad din lateral desi inteleg ca acolo e vorba de aerodinamica.In schimb,din fata arata superb,demential.N-am cuvinte.Arata a concept…daca am spus bine asa.Visez la un Nissan Skyline GTR M SPEC NUR si cred ca daca voi avea ocazia cand plec in strainatate curand,imi voi cumpara una.Scuze daca comment-ul meu nu a fost formulat in termenii la care v-ati fi asteptat.

    Nick

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media