MTM Audi R8 GT3-2, fara Quattro!

fara este greu de imaginat, mai ales pe modelele puternice ale producatorului din Ingolstadt. Dar pentru situatii greu de imaginat exista firmele de tuning, iar atunci cand vine vorba de modificari pentru Audi, n-are cum sa nu-ti treaca prin minte literele .

este o masina puternica dar multi spun ca abia -le se ridica la pretentiile pietei, mai ales luand in calcul felul in care arata. Chiar si asa masina a avut foarte mare succes si foarte multi nu au trecut la motorizarea V10 iar pentru ei MTM a creeat acest , un pachet de tuning foarte interesant.

Chiar daca -ul este fabricat de Quattro (divizie auziliara a Audi AG), cei de la MTM au preferat sa renunte la tractiunea integrala dezvoltata de ei, lasand doar rotile din spate sa preia puterea data de motor. Acest lucru le-a permis sa atinga o maxima mai mare si sa creeze un model mai competitiv si provocator.

V8-ul a fost supraalimentat pentru a ajunge la 560cp si 580Nm, iar in ciuda renuntarii la integrala masina tot ajunge la 100km/h intr-un timp bun (3.9 secunde) iar viteza maxima de care ziceam mai sus a ajuns la 317km/h. Cresterea de putere este tinuta in frau de o suspensie reglabila si de un kit de frane mai mari.

La capitolul design gasim un set de jante pe 20″, prelungire pentru bara fata din fibra de carbon, praguri laterale si un eleron.

Chiar daca cifrele nu sunt la fel de impresionante ca cele ale GTR-ului de la ABT si nici design-ul nu se ridica la acelasi nivel, GT3-2-ul merita luat in seama pentru tractiunea spate si, cel mai probabil, un pret mai mic fata de competitia de la .

Sursa: GermanCarScene

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media