« KOE Drag Series in Bucuresti pe 24-25 Iulie 2010 Chevrolet Corvette ZR1 Lingenfelter – 740cp »
Home » Tuning International » Mercedes C-Class W203: trantit cu stil

Mercedes C-Class W203: trantit cu stil

Articol publicat in data de 21 January 2010 – 4,241 vizite
Mercedes C-Class W203: trantit cu stil

Chiar daca -Benz nu este exact tipul de masina de la care sa te astepti sa atraga modificari sau personalizari din partea proprietarilor, cei relativ putini care fac acest lucru si il fac cum trebuie au niste rezultate foarte interesante. Cred ca orice model de la MB are un aer luxos, putin inselator pentru tunerii care sunt obisnuiti cu BMW-uri sau Audi-uri, ca sa nu mai zic de japoneze, si de multe ori am vazut niste rezultate demne de Show-ul de la REMAT.

La noi in tara imaginea acestei marci a fost murdarita de-a lungul timpului de un singur cuvant: mertzan. Da frate, MERTZAN… mergi pe strada, admiri si tu un 63 ruland elegant si auzi deoadata “ia uite mancatzash ce MERTZAN“. ┬áDirect ti-a stricat tot filmul si pur si degeaba e o bijuterie ca a dat melteanu nostru cu bata-n balta… ca doar vorba aia “Mertzanu-i Mertzan“. O poveste asemanatoare e si cu BMW-urile dar despre asta vorbim alta data.

Acum ca mi-am spus ca aveam pe suflet o sa va prezint o masina care merita un altfel de tratament, unul pe masura modificarilor discrete si finute pe care le-a primit. Vorbim de un generatia 2006, nume de cod .

Daca pentru multi acesta este doar un “mertzan smecher”, pentru noi este un sedan apropriat de stilul VIP, cu jante cromate pe 19″ si hidraulice, cu un clean-look foarte bine facut si cu un interior care te face sa vrei sa petreci ceva timp in masina.

Fara widebody si fara spoilareala, C-Class-ul acesta a ramas cu barele cu care a fost desenat de parintii lui, insa aceasta au fost “curatate“, impreuna cu incuietoarele de pe usi si alte elemente care ar fi stricat formele rotunjite ale masinii.

Stopurile cu cu un desen gasit la si eleronul tip buza de pe portbagaj parca i-au marit un pic spatele, acestea fiind singurele piese aftermarket instalate pe caroserie. Rotile vin de la Mandrus pe o inaltime de 19″ si late de 8,5″ pe fata si 9,5″ pe spate cu un finisaj cromat. Cred ca daca as vedea aceste jante in vitrina nu mi-ar spune mare lucru, dar pe acest C-Class chiar par la locul lor.

Ne mutam la interior dar incepem din portbagaj, unde se afla adevarata valoare a masinii: suspensia pe perne de aer. Proprietarul acestei masini este unul din fondatorii , o firma specializata in hidraulice din Belgia, asadar era de asteptat sa gasim un setup impresionant pe masina.

Concret, avem la baza o suspensie de la KW Varianta a 2-a, modificata pentru a accepta pernele de aer. Ele sunt legate prin conducte de 14mm de 8 (opt) compresoare de aer de la VIAIR care se hranesc din doua rezervoare de aer de 63 si respectiv 20 litri.

Acest setup a fost finut aranjat in portbagajul masinii si continuat si in habitaclu unde gasim scaune, plafon, de usi si covorase in diferite nuante de maro si imbracate in piele sau alcantara.

Sursa: Speedhunters

Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » »

Discuta despre "Mercedes C-Class W203: trantit cu stil":

Comments

comments

Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97