« Cum reactioneaza o nevasta intr-un Civic Type R pe circuit Volkswagen Scirocco pregatit de ABT pentru Essen Show »
Home » Tuning International » Honda S2000 Turbo din Suedia

Honda S2000 Turbo din Suedia

Articol publicat in data de 26 November 2008 – 3,438 vizite

Honda S2000 Turbo din Suedia

a fost de la bun inceput o masina grozava. Un design atragator, decapotabila, joasa, tractiune spate sunt doar cateva din elementele ce merita punctate la aceasta masina. Totusi faptul ca are doar doua locuri probabil ca i-a facut pe multi sa se gandeasca de doua ori inainte sa achizitioneze un .

O alta problema a mai fost lipsa optiunilor pentru motorizari. Singurul motor disponibil pe S2000 este un benzinar V-TEC de 2 litri, aspirat, ce dezvolta 240cp. Pentru unii nu a fost suficienta aceasta putere. Asa s-a intamplat si cu posesoarea acestui S2000, Ulrica Svensson. Da, am scris bine, posesoarea. Suedeza Ulrica venea dupa o serie de masini mai puternice, cum ar fi BMW si cauta sa-si cumpere un Mitsubishi VI.

Chiar daca a invatat sa foloseasca toate cele 8900 de rotatii pe minut ale V-TEC-ului, tot nu s-a multumit cu cei 240cp ai motorului si astfel a inceput distractia.

A montat un kit  LoveFab GT1: turbina Garrett GT35R , 3” downpipe, admisie LoveFab GT1, Tial 44mm wastegate, Tial 50mm blow-off valve, garnitura de chiulasa Cometic de 3mm (astfel a obtinut o compresie de 8.8:1) rampa de injectie customizata,pompa de benzina Walbro, regulator de presiune benzina Aeromotive, injectoare Siemens de 630cc, intercooler Precision, radoiator Koyo,intercooler de ulei B&M, furtune de silicon de la Samco, filtru de aer HKS, evacuare Invidia, soft de la AEM. Desigur ca ambreiajul din fabrica nu rezista la aceste modificari asa ca a fost instalat un kit de la ACT si volanta usurata. La final, acest S2000 dezvolta 450cp.

Ca sa nu ne ameteasca toate aceste moficiari, motorul a fost polishat manual.

Cu o masina ca S2000 nu te poti abtine sa o modifici si la exterior. Majoritatea pieselor instalate pe aceasta masina au fost cumparate din SUA.

De la Seibon au fost montate capota si hard-top-ul, ambele din . Eleronul din este fabricat de Simoni Racing in timp ce oglinzile sunt Formula GT3. Stopurile sunt cele pe care le gasim pe modelul fabricat pe SUA din 2005.

La interior gasim scaunele in doua culori – rosu si negru, volan R1 si fetele de usi generatie 2005. Cu modificarile de la motor nu puteau sa lipseasca ceasurile pentru boost, temperatura ulei si temperatura evacuare.

Masina sta lipita de asfalt cu ajutorul suspensiei de la si rotilor 8×18” (in fata) si 9.5×18” (in spate) BBS LeMans.

Aceasta masina este dovada ca nu numai baietii se pricep la masini & tuning si suntem convinsi ca proprietara S2000-ului prezentat de noi a reusit ceva ce multi baieti nu o sa reuseasca niciodata. Bravo!


Articole similare cu "Honda S2000 Turbo din Suedia":
  • ASI Tetsu GTR a.k.a Bentley Continental GT modificat de japonezi - 15 October, 2008;
  • Onyx Bentley Continental Platinum GTO - 15 February, 2010;
  • Tuning World Bodensee 2010 - 31 May, 2010;
  • RIP Honda Civic Type R FD2 (sedan) - 22 April, 2010;
  • 750i este mai puternic decat declara BMW - 13 May, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "Honda S2000 Turbo din Suedia":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97