« TopGear Classic: BMW 318i e36 testat in 1991 318km/h cu Audi RS6 MTM din Romania »
Home » Noutati » Habib’ testeaza la noul Clio RS 200

Habib’ testeaza la noul Clio RS 200

Articol publicat in data de 2 September 2009 – 2,051 vizite
Habib’ testeaza la noul Clio RS 200

Atentie! Acest articol este un pamflet, inspirat din fapte reale si trebuie tratat ca atare!

Am avut o întâlnire azi-noapte cu noul 200. A fost o adevărată plăcere şi mă simt ca de partajare.

În primul rând lucrurile în primul rând, postul de conducere este foarte perfect. Cu toate că mi-ar fi iubit pentru a testa recaros, pe care am găsit uimitor în Clio 197, scaunele standard au fost absolut superb. Tu a lua o poziţie de conducere profundă foarte, şi de foarte bun suport lateral. Volanul este, fără îndoială, unul dintre evidenţiază din maşină. Schimbătorul de viteze … in zona de a clasei de călătorie, cu scurte şi de precise. Deci, se pare că avem tot ce ne trebuie pentru un plimbare perfectă, aşa că haideţi să decolare.

Nu-mi place ciocănire în jos o masina prima dată când luat la bord. Îmi place luând de timp pentru ca noi să se cunoască reciproc înainte de a proceda la o relaţie mai intensă. Deci, am avut ocazia de a lua la spre a vedea acest lucru în acţiune ca o maşină normală în fiecare zi plimbare. Este o astfel de masina minunata la viteze reduse. Nu e dură, şi se simte foarte confortabil. Scaunele sunt foarte confortabil şi într-adevăr este o masina usor de condus. Dar, destul este de ajuns, si iata-ne … pornire. Downshift, ciocan în jos, şi wheeeeee, maşina se mişcă, şi este o adevarata placere pentru a lovi indicatorul de schimbare vă spun GREAT muncă, keep it up! Este cu siguranta nu taie suflu ţinând acceleraţie, dar dacă aveţi o lansare de pe linia de bun, masina va tine plantate în locul dumneavoastră şi vă va da o lovitură uşoară în spate pe fiecare schimbare de viteze tot drumul până la 4, unde am cam terminat de drum. Si apoi, un altul element scoate în evidenţă majore ale îngrijire a intrat în joc. Frânele … care au absolut uimitoare putere de oprire. Ei lucrează atât de fara efort. 90Km / h şi este doar … se opreşte.

Dar, tine minte, nu e totul flori şi soare. Am condus masina nu a venit cu şasiul Cup şi chiar am senzatia ca are nevoie de asta. Acesta a simţit un pic prea mică woobly şi understeery. Ma asteptam ca aceasta să fie la fel ca uşor fulgerul plantat, dar puteţi simţi greutatea maşinii, şi nu este featherweight, sigur. Motorul este mare, dar tu chiar ai de a lucra împreună, dacă doriţi să faceţi relaţia înflorească. Mai jos 5k RPM, este plat, şi chiar şi după aceea va trebui să împinge cu adevărat să facă ceva se întâmple. Aşa cum am spus, însă, o lansare de bun va va tine la locul tau, asa ca totul e doar o chestiune de a pune turaţie în loc unde ar trebui să fie şi păstrarea acolo.

Deoarece unele poate aţi observat, nu am palavragiu prea mult despre cum arata masina. Masina arata grozav în persoană, dar eu încă preferă vechiul 197 uite, deşi diferenţele nu sunt foarte vizibile.

Probabil că o relaţie pe termen lung în cazul în care ne-ar cunoaşte reciproc, mult mai bine s-ar dovedi a fi mult mai multe satisfactii. Te-am iubit afacerea noastră de scurtă durată şi speram ca poate ne vom întâlni din nou … dar de data asta sper că aduce şasiu Cup de-a lungul pentru plimbare.

Sper că am facut plăcere,
Habib’


Articole similare cu "Habib’ testeaza la noul Clio RS 200":
  • 2010 Ford Mustang - 8 September, 2008;
  • Alpina B6 GT3 – Bazat pe BMW Seria 6 - 5 February, 2009;
  • Ford Focus RS 2009 testat de 5th Gear - 26 February, 2009;
  • Nissan GT-R in haine de JUKE - 1 October, 2013;
  • XTR Carchip Porsche Cayman X-Wide - 26 November, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "Habib’ testeaza la noul Clio RS 200":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97