« RedBull Racing RB5 si noile reguli din Formula 1 Auto porn: Cum se nasc SUV-urile »
Home » Noutati » Golf VI GTI: Si in 4 usi, dar si R20

Golf VI GTI: Si in 4 usi, dar si R20

Articol publicat in data de 19 February 2009 – 14,503 vizite
Golf VI GTI: Si in 4 usi, dar si R20

In sfarsit, cei de la s-au prins de faptul ca -ul R32 este depasit de GTI si asta in ciuda celor 50 de cp in plus. Motivul principal ar fi greutatea ridicata. Pentru varianta de , pe langa cei 10 extra cai putere ce ii revin unui GTI normal, conducerea VW a decis sa scoata si un model nou – si vorbim de un posibil concurent pentru STI, X sau “ruda” Audi S3 – pe numele sau, Volkswagen .

R20-ul nu isi neaga legaturile de sange cu fratii “olimpici”, impartind acelasi motor ( 2.0 litri , ~270 cp ) cu S3-ul. Chiar mai mult, sansele sunt destul de mari ca cei de la VW sa il echipeze si cu o tractiune integrala, pe langa suspensia reglabila electronic, noile sisteme de siguranta ESP, diferentialul autoblocant XDS. Eh, in cazul asta, lucrurile chiar vor deveni interesante! Nu-i asa Subaru? Evo?!

Sa trecem la varianta normala de Golf 6 GTI. Aceasta va avea 10 cp in plus fata de Golf 5 GTI, un design exterior putin modificat dar un interior complet redesenat. La exterior, s-a folosit linia de Golf 5, cu un face-lift in toata regula ( fata imprumutata de la Scirocco) si cu un spate cu stopuri de Touareg. Din profil, putem zice ca sunt identice. Ca noutati am avea: Adaptive Chassis control, o suspensie auto-reglabila electronic, diferential autoblocant XDS, sistemul ESP regandit.

GTI va fi disponibil in varianta coupe ( 2 usi ) cat si in cea cu 4 usi, ambele urmand sa fie disponibile pentru achizitionare la reprezentantele Vw din Europa incepand cu vara anului curent. Pana atunci, va invitam sa vizionati pozele din galerie.

Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

3 comentarii »
  • Andy a zis:

    Nu mai acomparati golfuri cu subaru si evo.. alea sint masini sport pr sange – mai ales evo..

    golful dupa ce ca arata f ordinar nu are nici o sansa – este tehnologie invechita – si ma refer aici la tractiunea integrala. acu 20 deani mergea dar acuma nu se mai ocupa de sport ci de masini familiale si de lux..

    Diferentialel lor Haldex sint de pe vremea bunicilor – numa dau din gura cu tot felul de termene de marketing ca sa prosteasca lumea care cumpara vw.

    de fiabiliatta hai sa nici nu vb – japoenele sint de 10 ori mai fiabile ca vw.

  • Dani a zis:

    Vorbim totusi de GTI si R20, varintele sportive ale Golf-ului. Nu vorbim de fiabilitate ci doar de intentia celor de la VW de a face din R20 ceva mai tare decat GTI, care sa se aproprie de EVO, STI, etc.

    Pana cand nu o sa vedem ce stie cu adevarat nu avem de unde sa stim daca merita comparate sau nu, ci doar sa ne bazam pe ce au declarat cei de la VW si pe specificatiile care promit destul de multe ;)

  • liviu a zis:

    sunt un fan al wv si sunt inebunit dupa golf 2 si 5 dar si 6 este bestial cine nu si-ar dorin o masina ca golf6 sa fim seriosi?

Discuta despre "Golf VI GTI: Si in 4 usi, dar si R20":

Comments

comments

Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97