« Broscozaurul: Primul rat rod din Romania! Subaru BRZ Turbo, de Crawford Performance »
Home » Exclusiv TH, Tuning Autohton » Ghidul gropilor si denivelarilor de pe Autostrada Soarelui (A2 si A4)

Ghidul gropilor si denivelarilor de pe Autostrada Soarelui (A2 si A4)

Articol publicat in data de 15 May 2013 – 1,135 vizite

Ghidul gropilor si denivelarilor de pe Autostrada Soarelui (A2 si A4)

Daca faci parte dintre acei romani care au masini joase, cu jante mari si frumoase sau pur si tii la sanatatea ta si a masinii pe care o conduci, atunci nu trebuie sa pleci la mare pana nu citesti acest articol! Aici vei gasi listate toate damburile, denivelarile, gropile si orice altceva ce iti poate strica drumul catre concediu. Teoretic, ar trebui sa fie pentru multi romani o bucurie, insa trebuie sa recunoastem: calitatea ei lasa de dorit, si pentru “alti romani” care au si “alte masini” unele portiuni sunt un adevarat chin.

Asadar, citeste bine aici, salveaza poza pe telefon, tableta, print sau cum vrei tu, si  fac apel la voi toti pentru a contribui la acest ghid cu actualizari/corectari (poti s-o faci cu un comment mai jos, chiar si prin contul de Facebook) , poate macar asa reusim sa ne ferim masinile (si pe noi) de probleme pana cand vom avea autostrazi gandite si pentru masini sport. Data viitoare cand voi merge pe voi realiza un ghid similar, pentru ca sunt si acolo cateva portiuni mai denivelate.

Cel mai practic ar fi sa impartim drumul spre mare in trei sectiuni: Bucuresti – Statia de taxare Fetesti, Statia de taxare – Cernavoda si Cernavoda – Constanta (inclusiv centura/A4). Intrucat au fost construite in momente diferite si de producatori diferiti, calitatea este indiscutabil diferita pe aceste sectiuni si asa ne va fi mai usor sa tinem minte.

Ca si recomandari generale, majoritatea podurilor (inclusiv cele mai mici) au denivelari mai mult sau mai putin periculoase, deci recomand o atentie sporita la toate. Inainte de statia de taxare, pe ambele sensuri, sunt denivelari serioase iar atat podul de peste Bratul Borcea (dupa Fetesti, din directia Bucuresti) cat si cel de peste Dunare, de la Cernavoda, vor deranja orice masina cu suspensie sport. Dupa cum veti observa si mai jos, portiunea de dupa statia de taxare, pana la podul de peste Bratul Borcea si portiunea de dupa podul de peste Dunare pana la centura Constantei A4 sunt de departe cele mai bune.

ghidul-gropilor-si-denivelarilor-de-pe-autostrada-soarelui-a2-si-a4

Ghidul este realizat in intregime de TuningHost.ro si este actualizat constant. Acesta poate fi preluat si redistribuit fara restrictii daca si numai daca se pastreaza intact, cu logo si link catre site, pentru a asigura actualizarea si promptitudinea datelor. Modificarea lui este strict interzisa, ii incurajam pe cei care ar dori sa modifice vreo informatie din el sa ne contacteze! Fundalul pozei de la inceputul articolului este preluat de pe da.zf.ro.


Articole similare cu "Ghidul gropilor si denivelarilor de pe Autostrada Soarelui (A2 si A4)":
  • KOE 09 – Prima zi: Calificari - 6 September, 2009;
  • Mercedes-Benz McLaren SLR cromat-topit de catre concurenta - 25 May, 2009;
  • Video: 24h Hours Of Nurburgring in 19500 frame-uri - 1 June, 2010;
  • Audi RS6 modificat de APS Sportec - 15 April, 2010;
  • BMW 150i = Seria 1 cu motor V8 de pe M5 - 28 October, 2009;
  • Tag-uri: » » » » »

    Discuta despre "Ghidul gropilor si denivelarilor de pe Autostrada Soarelui (A2 si A4)":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97