« TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Sectiunea de tuning Lamborghini Gallardo se descurca si in regim rally »
Home » Evenimente, Exclusiv TH, Featured » TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Masinile de strada

TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Masinile de strada

Articol publicat in data de 13 March 2013 – 2,578 vizite

TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Masinile de strada

Daca partea de supecar-uri ne-a impresionat, putem spune ca “turismele” nu au avut un impact foarte mare, marci precum BMW, sau VW lasand probabil suprizele acasa, la pregatire pentru Frankfurt, in toamna.

Nu acelasi lucru il putem spune si despre Mercedes-Benz, care a impartit standul in doua parti, la parter fiind majoritatea modelelor in timp ce la etaj gaseam un loc dedicat AMG-urilor, sectiune intampinata de proaspatul A45 AMG care trebuie sa spunem ca tocmai ce a ridicat stacheta in randul hothatch-urilor. CLA-ul arata grozav cu pachetul AMG, la fel ca si noua familie E-Klass. Noul design al interioarelor a lasat in urma o mica ceata, fiind tentati sa spunem ca ne-au placut dar nu 100% decisi.

Grupul VAG a avut o prezenta slaba din punct de vedere al modelelor deosebite, mai slaba chiar fata de ceea ce au adus anul trecut la Worthersee unde am vazut si modele de rally, concepte si variante rele. Practic si Seat nu au contat pe segment, VW a adus noul Golf 7 GTI  iar Audi a scos in evidenta modelele S sau RS printr-o vopsea rosie. Fiind singurii care au pus accent pe modelel sportive, Audi a adus noul RS5 , RS7, Q3 RS, S3, SQ5 TDI si RS6. Asa cum am fost obisnuiti, design-ul lor deosebit reuseste in continuare sa iasa in evidenta cu toate ca noi am fi apreciat lipsa acelui “quattro” imens din barele fata ale unor modele, pentru ca zau de nu stim toti deja ca au asa ceva.

BMW-ul mai reuseste sa spele din pacatele noii serii 3 cu ajutorul pachelor sau Individual, expunand un 3 break care chiar arata extrem de bine! M6-urile aveau propria camera motorsport, la fel ca si un 535i M Performance, unde puteai sa observi cateva din particularitatile modelelor Performance si chiar sa asculti diferentele de sunet dintre evacuarile normale si cele performance.

Noua generatie ST dezamageste prin design, asa cum stiam deja din poze, Ford-urile si Fiesta avand un look mai cuminte insa trebuie sa laudam scaunele Fiestei, probabil ca unele dintre cele mai sportive in care ne-am asezat la salon, cu o sustinere laterala excelenta.

Noul F-Type S aduce o gura de aer proaspat in designul marcii britanico/indiene, mai ales vazandu-l langa vechiul care in continuare atrage priviri. O alta discutie ramasa neminata este legata de XF RS-ul care live nu mai pare la fel echilibrat, eleronul ales fiind parca prea mult pt o limuzina sportiva dar si eleganta.

O mare surpriza au adus cei de la Kia, care o data cu noul lor designer (furat din curtea nemtilor de la Audi) au prezentat si noul Pro’Ceed GT care arata foarte bine atat inauntru cat si p-afara. Masina expusa avea cam tot ce vrei de la un model din clasa ei, niste scaune foarte placute, ceasuri de bord futuriste (care indicau chiar si cuplul) tot felul de gadget-uri si matiale decente.

Toyota si Subaru au adus amandoi copilul lor mult asteptat, Toyota avand insa expus atat conceptul cabrio (FT86 Open) cat si un model cu pachetul sport ba chiar si un simulator de Gran Turismo foarte realistic.

Noua Astra vine cu un stil frumos insa noi am gasit consola de bord ca fiind prea incarcata si dificil sectionata, ba chiar am facut un mic concurs in care trebuia sa gasim in trei secunde diferite butoane (precum clima sau dezaburirea) si rezultatl a fost destul de slab. Corsa OPC Nurburgring Edition ne-a lasat o impreise mai placuta, cu toate ca evacuarea centrala si triunghiulara pe varianta anterioara se potrivea mai bine.

Standul Nissan a expus GTR-ul in varianta 2013 si Nismo 350z & Juke, in timp ce fratii de la au adus noul Clio RS care ne asteptam sa fie mai frumos si care aduce un pic a Seat din spate. Chiar si asa nu putem spune ca este o masina urata, trebuie sa ne obisnuim un pic cu ea dar la interior pare totusi sa lipseasca ceva.

Incheiem sectiunea masinilor de strada prun noul care este foarte reusit chiar daca acele patru tevi de evacuare nu sunt chiar pe gustul nostru. Se observa un upgrade de calitate atat la interior cat si la exterior, ceea ce nu ne face cat sa ne asteptam ca noua generatie ZR1 sa se ridice la pretentiile baietilor mari.

In caz ca ti-a scapat, avem discutii separate despre supercar-urile de la Geneva si masinile prezentate de tuneri, dar si o galerie foto completa pe Facebook, la rezolutie mai mare.


Articole similare cu "TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Masinile de strada":
  • Razboiul BMW vs. Audi a ajuns pe strazi, la intalnirile fanaticilor! - 9 May, 2013;
  • Je Design duce Leon-ul Cupra R in 330cp - 14 April, 2010;
  • Audi A3 Hot Chocolate - 9 September, 2009;
  • Noua Alfa Romeo 159 GTA - 10 December, 2008;
  • BMW Motorsport castiga cursa de 24h de pe Nurburgring - 17 May, 2010;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    4 comentarii »
    Discuta despre "TuningHost.ro @ Geneva Motor Show 2013: Masinile de strada":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.

      Aboneaza-te la comentarii via RSS