« Video x2: Cursele in super-slow motion Urmarire politista se lasa cu o saritura de 6 metri »
Home » Noutati » Disectia unui motor de Nissan GT-R

Disectia unui motor de Nissan GT-R

Articol publicat in data de 14 December 2009 – 2,167 vizite
Disectia unui motor de Nissan GT-R

Sunt convins ca multi dintre voi, cei care urmaresc astfel de site-uri, sunteti interesati si de partea tehnica a unei masini, nu doar de cea optica. Tocmai din acest motiv cred ca veti fi foarte incantati sa vedeti ce se intampla in inima unui , adica in VR 38 DETT-ul de 3,8 litri V6, cu 24 valve / cilindru.

Fiecare motor este asamblat manual de catre un mecanic in fabrica din Yokohama, ajungand sa cantareasca in final aproapeĀ 276kg.

Literele de la sfarsitul codului reprezinta twin-turbo, adica cele doua turbine care la 1,2 bar dezvolta 474cp @ 6400rpm si 587Nm intre 3200rpm si 5300rpm.

Sursa: Jalopnik


Articole similare cu "Disectia unui motor de Nissan GT-R":
  • The Fatlace Show in Atlanta - 17 May, 2010;
  • Nissan GT-R Wagon - 10 March, 2009;
  • Nissan Skyline V36 370GT SunLine Racing - 20 July, 2010;
  • Nissan GT-R mai scump cu 7000$ - 8 September, 2008;
  • Video: Nissan GT-R bate Porsche 911 si in filme - 22 November, 2009;
  • Tag-uri: » » » » »

    Discuta despre "Disectia unui motor de Nissan GT-R":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97