Cum a fost la Romanian Tuning Show 2011

Sincer sa fiu, nici nu stiu cum si cand a trecut weekend-ul asta… stiu sigur insa ca au fost necesare 24 de ore pentru recuperare, ceea ce nu poate sa insemne decat a ne-am distrat pe cinste! Am participat la un eveniment cum nu s-a mai vazut la noi in tara, cu masini mult peste nivelul celor din anii trecuti si, foarte important, cu un public mult mai rafinat!

A fost genul de eveniment din care pozele nu explica nici macar jumatate din atmosfera si nu acopera nici macar un sfert din ce merita vazut pe viu.

Practic la orice ora aterizai la Romexpo aveai ce sa vezi: in fata demonstratii moto, practica pe Logan de raliu, EMMA sau de RC; in spate o competitie de drifturi mai mult decat spectaculoasa; inauntru undeva peste 350 de masini modificate; pe lateral masini de la dealeri auto, participantii de la concursul audio si cateva masini de offroad. Toata nebunia asta cu diferite puncte de atractie a asigurat evitarea aglomeratiei cu care eram obisnuiti, fiind suficient de liber incat sa poti sa stai sa studiezi ceea ce-ti placea.

Si apropos de placut, nu cred ca ar avea vreunul din cei 15.000 de vizitatori sa spuna ca nu a avut ce vedea. Pana la urma, chiar si cei care au venit doar pentru fete au avut motive sa piarda juma’ de zi prin salon…

Pentru ca intrebarea weekend-ului a fost “ce masini ti-au placut”, as vrea sa trec in revista doar cateva din jucariile care ne-au atras atentia intr-un mod placut: clasicele Ford-uri si Shelby-urile Cobra, CL-ul alb mat de la CustomWheels, diferitele proiecte precum e30-ul bi-turbo de la EPS Tuning sau Calibra cu motor de BMW turbo, Corrado-ul de la unguri care era mai curat la motor decat farmacia de la colt si ar mai fi cateva pe care le veti vedea mai jos, in poze.

O munca foarte grea a avut si juriul, care a trebuit sa aleaga din multe masini care meritau premiate, dar pana la urma au hotarat asa:

In spate, la drifturi, cei care au stat sa se bronzeze “tractoreste” au avut parte de un spectacol pe cinste, etapa demo oferind un duel fantastic spre sfarsit, o (Octav Chelaru din Iasi) reusind sa-l depaseasca pe cu al sau S15, luand astfel primul loc. Am fost impresionati si de un baiat de 15 ani care, pe principiul “Romanii au talent”, s-a dat foarte bine cu al sau e36!

Si acum sa trecem la poze! Avem un set de la Griffo si-nca unul de la Banu. Mai gasim pe pagina oficiala Insomnia Racing Club un alt set realizat de Dragos Borcanea, iar multe alte poze se tot plimba pe paginile de Facebook.

1 comment / Add your comment below

  1. Insomniaaaaaa! Cel mai tare tuning show la care am participat vreodata alaturi de Insomnia! Atat!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media