Mergand pe ideea ca oricat de rapida e o masina din fabrica tot timpul se gaseste un nebun care nu e multumit si vrea mai mult. Si bine face bai nene ca ZR1 este o masina a naibii de rapida si cu un potential destul de mare… aderenta sa fie!
Lingenfelter se lauda ca a modificat un `Vette ZR1 pana la 720cp si 1002Nm, stati un pic… LA ROATA! Asta datorita unui supecharger mai mare cu o admisie de neam prost, intercooler si alte nebunii pe la interne (nu ma refer la minister).
Ideea e ca ZR1 e greu de stapanit si stock pentru ca nu prea are bun simt… traction control-ul si launch control-ul tot nu te impiedica sa scoti ceva fum din roti. In conditiile astea niste slick-uri erau absolut necesare si un set de Mickey Thompson ET Street Radials de 345/35R18 au luat in brate jantele masinii.
Folosind acest setup, Corvette-ul de fata a scos un timp de 9.813 pe sfertu de mila cu o viteza maxima de 234km/h. Si daca cifra asta nu te impresioneaza gandeste-te ca a avut un timp de reactie de 1.63 si ca masina e certata cu aderenta chiar si cu slickuri. Filmul de mai jos ar trebui sa zica multe despre masina.
Sursa: Autoblog