« Fetisul exotic din garaj Wide Golf IV: Reactii fotochimice extreme »
Home » Concursuri » Castigatorul premiului GS27 Kit profesional intretinere auto

Castigatorul premiului GS27 Kit profesional intretinere auto

Articol publicat in data de 21 February 2011 – 1,887 vizite
Castigatorul premiului GS27 Kit profesional intretinere auto

Castigatorul concusului realizat in colaborare cu TuningMall a fost ales! Am analizat cu atentie raspunsurile voastre si am decis ca cea mai buna pregatire pentru un de “show-n-shine” ar putea s-o realizeze Turmacu Sorin Constantin dinĀ Jimbolia/Timis!

Iata si raspunsul castigatorului:

1. Desi nu am nimic impotriva masinilor stock,la un salon auto,de obicei se prezinta masini modificate(mai mult sau mai putin,dar toate trebuie sa fie cu bun gust).Un minim de modificari,dupa parerea mea, pentru a face o impresie buna daca nu se doreste un tuning extrem: evacuare completa,filtru de aer K&N(eu sunt fan celor care le inlocuiesc pe celalalte stock,dar merge si un kit de inductie gen 57i),bujii mai performante,chiptuning facut de o firma competenta in domeniu,jante de aliaj,cauciucuri cu talon mai mic,suspensie si etierele de la frane vopsite cu gust si cum trebuie(vopsea speciala pentru acestea-desigur este preferabil un upgrade la ceva care sa atraga atentia:gen brembo).Astfel,cu ajutorul acestor modificari,masina se va comporta o idee mai bine,va suna mai bine si va arata mai sportiv.

2. Intai se curata masina.Metoda preferata de mine este urmatoarea: se cumpara o solutie de spalat masini potenta,se umple o galeata cu aceasta(si cu apa,dar in principiu cat mai multa solutie) si o galeata cu apa curata.Cu o carpa curata si moale se freaca bine toata caroseria masinii(in miscari circulare) cu solutia din prima galeata iar apoi se clateste bine cu apa din a 2a galeata.La fel se spala si jantele-se insista mai mult deoarece acestea aduna multa mizerie.Cauciucurile vor fi date cu un spray special pentru anvelope si dat lustru cu o carpa moale.

3. Dupa ce se usuca caroseria vom trece la decontaminarea caroseriei,cu un clei special(se gasesc cateva si pe la noi prin comert-prea putine oferte parerea mea!).Se freaca cu grija toate partile vopsite ale caroseriei si jantele cu acest clei.Desi masina e proaspata spalata,cleiul va ramane murdar.

4. Al treilea pas consta in aplicarea unui polish caroseriei.Eu prefer sa o fac manual deoarece pot fi mult mai precis si atent la detalii fata de un aparat.Miscari circulare,si se apasa usor.Se lasa circa 10-15minute solutia pe masina apoi cu o carpa curata se curata prin frecari circulare.Mare grija la bandouri si marginile elementelor de caroserie deoarece mai raman urme de solutie si arata URAT!

5. Dupa polish se aplica un strat de Glaze,care sporeste luciul vopselei,reflexia precum si mentine aspectul acesta cat mai mult.Recomand cu incredere Clearkote Red Moose Glaze desi pe la noi am observat ca se gaseste mai greu. 6. Farurilor si stopurilor li se vor aplica un polish cu o solutie speciala pentru ele de asemenea.Principiul folosit este acelasi ca si la caroserie.

7. Bandourile,chederele si restul elementelor de plastic vor fi curatate cu o solutie pe baza e silicon.NU un spray deoarece acesta va lasa urme pe caroseria proaspat pregatita.Se freaca bine de tot pentru a obtine aspectul acela de NOU. 8. Curatarea interiorului:aspirarea acestuia si tapiteriei,curatarea tapiteriei si mochetei cu Vanish pentru covoare(face minuni!) si se aspira din nou.Restul elementelor(plastic si cauciuc) se curata cu solutia pe baza de silicon folosita la exteriorul masinii.Elementele de piele se vor curata cu o solutie speciala pentru piele.

9. Curatarea motorului: se incalzeste putin motorul,se aplica pe partile metalice si pe contacte un strat de WD-40,se lasa 10 minute iar apoi se sterge bine cu o carpa curata-se poate aplica si pe capatul tobei finale,pentru un luciu iesit din comun.Elementele de plastic/cauciuc,precum si mufele vor fi curatate cu solutie siliconica.

10. Geamurile trebuiesc si acestea curatate cu o solutie speciala,care sa le ofere o reflectie de invidiat.Recomand cu caldura spalarea acestora manual-iese mult mai ok decat cu instrumente de genul celor din galetile din peco-uri

Felicitari castigatorului si distractie placuta la pregatirea masinii pentru primvara!


Articole similare cu "Castigatorul premiului GS27 Kit profesional intretinere auto":
  • Concurs Fan tuning: GS27 Kit profesional intretinere auto - 4 February, 2011;
  • Castigatorul concursului MAC AUDIO STX 10 - 9 June, 2009;
  • Jaguar XF-R: Felina de 510cp - 10 January, 2009;
  • Abarth modifica Fiat-ul 500 decapotabil - 24 February, 2010;
  • China Town DragRacing – 19 Mai 2013 - 13 May, 2013;
  • Tag-uri: » » » » » »

    3 comentarii »
    • Concurs Fan tuning: GS27 Kit profesional intretinere auto - TuningHost - Portal de tuning si motorsport a zis:

      […] Concursul s-a incheiat! Aici gasiti numele castigatorul si raspunsul lui […]

    • Turmacu Sorin C. a zis:

      Multumesc mult!Am ridicat pachetul si la prima vedere produsele par profi.Sunt multumit de ele dupa ce contin.Acum astept sa mai treaca ninsoarea asta sa le pot testa si pe masina.Salutari de la Jimbolia

    • Dani a zis:

      Ne bucuram ca iti place premiul, te asteptam si pe viitor la alte concursuri.

      Felicitari inca o data!

    Discuta despre "Castigatorul premiului GS27 Kit profesional intretinere auto":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97