« Ziptied.com/JustDrift All Star Bash V – drift event Video: Drifting cu Honda Civic EF3 (tractiune fata) »
Home » Tuning International » Calul salbatic: Garage Saurus 550 Maranello

Calul salbatic: Garage Saurus 550 Maranello

Articol publicat in data de 25 January 2010 – 2,274 vizite
Calul salbatic: Garage Saurus 550 Maranello

este un alt atelier hardcore japonez, situat undeva pe langa Tokyo, in prefectura Saitama. Fiind vorba de Japonia, ca sa iesi in evidenta din competitia numerosilor tuneri trebuie sa treci la un alt nivel, sa ai ceva care sa impresioneze cu adevarat iar Garage Saurus s-ar incadra aici cu un Nissan R35 de peste 800cp, un GTR de 8,4 secunde si o Silvia care face circuitul de la Tsukuba in 57 secunde.

Daca din punctul de vedere al unei firme de tuning stim cam ce ii trebuie ca sa fie speciala, cum ramane cu pasionatii? La noi e ceva fantastic sa ai o Silvia sau un ca sa nu mai zic de Supra, insa acolo e de asteptat sa-ti iei o masina de genul cand vrei sa te apuci de motorsport. In cazul asta nu ramane decat sa schimbi un pic aerul, sa iesi de pe continent si sa te arunci la ceva mai si mai rar decat cele mentionate mai sus.

Astfel cei de la Garage Saurus s-au trezit la usa cu doua Ferrari-uri satule de fite si de plimbari lejere prin oras si dornice de ceva actiune serioasa pe circuit. Cu o ospitalitate tipica masinile au fost invitate inauntru, au fost servite cu cate un din (acelasi pentru amandoua, ca sa nu creeze raca intr ele) dupa care au fost invitate separat la o discutie legata de viitorul lor.

Una din ele, probabil traumatizata in tinerete, a ales calea intunecata a turbinelor HKS si acum se ascunde undeva prin Indonesia cu tot cu cei 8-900cp ai sai. Din pacate nu pe ea o sa o prezentam azi ci pe “ailalta”, cea mai cumintica. Dar pentru putin teasing avem o poza si cu motorul celei dure in galeria foto, o sa va dati voi seama care e.

Nu e motiv de suparare pentru ca nici acest 550 Maranello, cel care a ramas mai cuminte, nu este de ignorat. El este echipat cu suspensie reglabila custom, gandita special pentru aceasta masina, frane AP Racing cu 6 pistonase, jante cu semislick-uri Yokohama Advan A048.

Motorul nu are foarte multe modificari, insa in combinatie cu LSD-ul si ambreiajul de la este exact jucaria aspirata care trebuie pe circuit. Mai ales ca avem un raspuns imbunatatit cu ajutorul unei evcuari si o admisie de aer rece, dar si o racire mai eficienta cu ajutorul unui radiator de apa mai mare si un radiator de ulei.

Scaunul de la OMP din carbon-kevlar si volanul de la aceeasi firma au imbunatatit experienta soferului in aceasta masina, iar in cazul aparitiei unui pasager acesta va avea parte de confortul cu care masina a venit din fabrica.

In concluzie avem doua proiecte extrem de interesante prin prisma faptului ca avem ocazia sa vedem cum isi imagineaza un tuner japonez modificarea unui Ferrari.

Sursa: Speedhunters


Articole similare cu "Calul salbatic: Garage Saurus 550 Maranello":
  • Scirocco “Black Rocco” aranjat de MR Car Design - 4 November, 2009;
  • BMW M5 e28: rechinul circuitelor - 24 March, 2010;
  • Mercedes CL ruinat cu un bodykit plin de spuma - 15 January, 2010;
  • Time-Attack Nissan 350z - 17 February, 2010;
  • Hamann Aston Martin Vantage - 2 October, 2008;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "Calul salbatic: Garage Saurus 550 Maranello":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97