« VW Golf V cu jante de Bentley. Asa da! MB SL Night Edition si SLK Grand Edition »
Home » Tuning International » BMW M3 e36 IdingPower – M3-S3 revizuit in 2009

BMW M3 e36 IdingPower – M3-S3 revizuit in 2009

Articol publicat in data de 27 January 2010 – 6,937 vizite
BMW M3 e36 IdingPower – M3-S3 revizuit in 2009

Din cand in cand e bine sa ne mai intoarcem un pic in timp si sa ne uitam la cum se facea tuning-ul acum ceva vreme, mai ales ca vorbim de o revenire la care nimeni nu se astepta. Chiar daca o sa spuneti ca sunt subiectiv stiu ca n-o sa va deranjeze daca discutam din nou de pisicuta, pentru ca de data asta iesim de pe cele doua continente unde ea si-a lasat amprenta cel mai bine ( America si Europa ) si mergem direct in Japonia ca sa aflam cum modificau ei acest model.

este o firma de tuning care s-a facut cunoscuta in mare parte datorita acestui model. Au oferit pentru niste modificari de rare si destul de scumpe pe vremea respectiva, chiar si in ziua de azi piesele lor fiind extrem de greu de gasit. Masina a fost facuta in colaborare cu niste nemti, astfel ca ea a indeplinit toate conditiile TUV si a fost prezentata prima oara la Salonul de la Frankfurt din 1995, ea fiind pusa la vanzare pentru toate pietele inca din Ianuarie 1994. Din pacate majoritatea informatiilor sunt disponibile in japoneza si sunt foarte putine, asa ca voi incerca sa enumar cateva din cele mai clare.

Masina venea cu 3 variante de modificari pentru motorizarea de 3.0l si 286cp, iar dupa aparitia variantei de 3.2l cu dublu-vanos acesta putea beneficia doar de un singur stagiu.  Ea venea la pachet cu un upgrade de suspensie si cu sasiu intarit, dar si cu frane mai mari, avand ca scop principal sa devina un track-weapon.

Eleronul imens da de gol influentele japoneze dar il trecem cu vederea pentru ca aici nu e vorba de design ci de utilitate. Dar daca tot suntem la design, trebuie mentionat ca tot ce s-a modificat la exterior a fost provocat de piesele de performanta instalate si abia dup-aia s-a urmarit o estetica placuta. Astfel, evazarile au facut loc pentru niste jante mai mari si au fost completate de o prelungire pentru bara fata si una pentru cea din spate, in timp ce a primit niste prize de aer pozitionate tacticos in zonele cele mai calde ale motorului.

In interior regasim cateva ornamente de la pachetul OEM Individual, precum cel de la torpedou sau consola centrala. Volanul a fost inlocuit cu unul mai mic, schimbatorul a primit o noua insertie iar scaunele Recaro cu centurile aferente asigurau pasagerii ca nu vor lovi rollcage-ul in conditii de condus extrem.

In 2009, IdingPower au revenit cu o noua versiune limitata de IDING (denumire la care s-a adaugat un V2), cu ceva idei noi cat si cu interne modificate, disponibil doar cu motorul S50B32 (cel de 3,2l). El a fost urcat de la 321cp la 363cp si 378Nm@5100rpm.

Au fost fabricate doar 10 exemplare de asa ca putina lume a aflat de acest lucru, lansarea in sine fiind facuta destul de discret.


Articole similare cu "BMW M3 e36 IdingPower – M3-S3 revizuit in 2009":
  • Poze cu BMW Z4 2009 - 8 December, 2008;
  • Filmulet cu Koenigsegg Agera si poze oficiale - 11 March, 2010;
  • BMW M3 e46 Stage 4 HPF: 1120cp - 5 October, 2009;
  • VW Scirocco widebody cu faruri de Audi R8 - 8 January, 2010;
  • O Alfa Romeo 159 cum n-a vazut Italia - 16 February, 2010;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "BMW M3 e36 IdingPower – M3-S3 revizuit in 2009":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97