ASI Tetsu GTR a.k.a Bentley Continental GT modificat de japonezi

Chiar daca aceasta masina se astepta sa fie prezentata oficial abia la urmatorul SEMA, deja circula pe net cu “ “. O denumire oarecum potrivita, deoarece unei masini ciudate nu poti decat sa-i dai si o denumire ciudata. Si tot nu ne hotaram daca ne place sau nu masina aceasta.

Japonezii de la ASI au revenit cu un kit cel putin indraznet care desigur ca va fi criticat de foarte multi dar probabil ca vor exista si cativa carora sa le placa acest Tetsu . Si nu trebuie sa fie prea multi, pentru ca se vor fabrica doar 29 de exemplare. Cu alte cuvinte, ei chiar se asteapta sa vanda 29 de astfel de masini!

Vom incepe cu performantele ei, asta pentru a mari un pic interesul. -ul a primit doua turbine mai mari, o evacuare performanta, un soft pe masura si sistemul de racire imbunatatit. Astfel japonezii de la ASI au reusit sa scoata 800cp din acest Bentley.

La exterior s-a ales un wideboy lat de 2070mm ce include o bara fata noua cu proiectoare pe care lucreaza ca Daytime running lights (suna ciudat sa traducem – lumini de mers ziua). din este completata de capacul motorului fabricat tot din fibra de carbon, dar aurie.  Fibra de carbon este prezenta atat si pe praguri, in timp ce portbagajul este fabricat, desigur, tot din fibra de carbon. In partea din spate a masinii gasim un eleron care surprinzator completeaza frumos linia masinii. Bara spate include un diffuser cu prize de aer, evacuarea fiind pozitionata central.

Sistemul de franare cu 12 pistoane este camuflat de rotile forjate de 22″.

In cazul in care nu v-ati saturat de atata fibra de carbon, nu va speriati, mai gasim destula si in interior!

La final, ne intrebam ce legatura au frunzele desenate pe capota si in interior cu restul masinii. Oare reprezinta sursa de inspiratie a celui care a facut acest design?

1 comment / Add your comment below

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media