« Gymkhana 3 part 2: Asa daaaaa!!! Spectacol in Poiana: GTT Drift Series, un succes! »
Home » Headline, Noutati, Tuning Autohton » Asalt romanesc pe Hungaroring, episodul 2 (2010)

Asalt romanesc pe Hungaroring, episodul 2 (2010)

Articol publicat in data de 20 September 2010 – 4,373 vizite
Asalt romanesc pe Hungaroring, episodul 2 (2010)

Ei bine, iata ca a trecut mai putin de un an de cand am calcat prima oara pe circuitul din Mogyorod si chiar daca stiam ca ne vom intoarce acolo si in 2010, decizia de a ne prezenta la track-day-ul de pe 9 August ne-a bucurat parca mai mult decat data trecuta. Dar stiu si de ce: urma sa mergem mai multi (majoritatea cu masini noi), pe alte temperaturi si aveam un weekend intreg inainte de track-day pentru vizitat, plimbat si admirat Budapesta. Stiam ca orasul ne va rezerva multe surprize pentru ca de fiecare data cand am fost acolo am vazut si am aflat ceva nou despre el. Totusi nu ne asteptam ca una dintre masini sa ne fie sparta fix in centrul orasului si alta fortata, sau sa auzim de la un ghid despre Dunare ca se varsa in Marea Neagra prin Ucraina. Eh, hai sa nu fim carcotasi si sa privim partea plina a paharului: de data asta absolut toti cei cu care am intrat in contact erau foarte amabili si vorbeau limba engleza! Alta viata…

Asadar dupa cateva zile de bantuit prin Budapesta si prin strazile extrem de proaste (o perioada buna n-o sa ma mai plang de strazile Bucurestiului care sunt grozave pe langa cele din capitala Ungariei) ne-am strans la hotel in ultima noapte dinainte de track-day pentru a face inventarul: Membrii ai Insomnia Racing Club si VWForum, cu masini precum , Polo GTI, Seat TDI si Cupra, VW R32, GTI, TSI si TDI sau Audi A3 alaturi de doua masini de Cehia, un si un Audi S5.  Stiam deja ce aveam de facut: un pic de SPA, un somn adanc, micul dejun, verificat ulei, presiune sau ce mai era cazul si plecat spre circuit. Am ajuns acolo cat ai spune “20km de autostrada”, exact la timp pentru prima mansa a categoriei 1. Acolo am dat din nou peste timisorenii nostri din RoadRunners, dar si peste cativa de prin Baia Mare sau Constanta… ce sa mai, placutele de Romania erau foarte populare prin parcare.

Am fixat camerele, ne-am lipit stickerele, am facut ultimele verificari si am plecat in turul de recunoastere, sa vedem cu ce jucarii au venit restul. Inventarul suna teribil: Porsche 997 , NSX, Viper-ul ACR de la hotel, multe EVO-uri (printre care unul de rally care a venit cu toata echipa tehnica), multi ursi, multe Honde, -uri si restul veti vedea in poze. Oricum, mult mai multe masini fata de anul trecut si asta s-a simtit pe circuit! Totusi, in ciuda aglomeratiei din lap-uri, a fost o zi lipsita de evenimente grave, singurele probleme care au aparut au fost la incadrarea corecta a unor masini in grupele corespunzatoare, avand,  de exemplu un Civic TypeS din Constanta cu motor de TypeR la categoria sub 150cp sau un Clio RS nou de Ungaria.

Normal ca ne asteptam ca GT3 RS-ul sa faca bahaos pe acolo insa omul a mers foarte incet si precaut, la fel ca si cei cu Viper-ul ACR sau Acura NSX. Pe seara insa am vazut putin spectacol oferit de NSX si GT3 RS care s-au alergat cateva lap-uri ceva mai curajoase cand circuitul a fost mai liber. EVO-urile au curatat tot ce le-a iesit in cale, cel negru de raliu fiind de departe cel mai bine configurat. O broscuta curajoasa si-a facut si ea intrarea pe circuit, dar dupa cateva lap-uri a iesit tractata, moment in care majoritatea zambeau ironic. Pe parcurs zambetele au disparut cand usor usor toate masinile de generatie mai noua ieseau de pe circuit si broscuta inca mai alerga suirerand a compresor, pana la inchiderea zilei! Ne-a mai placut si un Audi S2 negru care tot stranuta pe circuit si in curbe era o bestie, alaturi de doua -uri (dintre care unul din campionatul de drifturi).

Temperatura mai mare decat cea de data trecuta ne-a pus la incercare grea anvelopele si ambreiajele, dar in final toti am plecat de acolo cu masinile intregi. Cireasa de pe tort a venit, ca si data trecuta, la sfarsit cand a aparut un TIR de la Reiter Engineering din care s-au dat jos doua Gallardo-uri “haioase”, in timp ce pe circuit alergau un Leon si o Alfa 147, ambele de WTCC

Ca de obicei sunt foarte multe de povestit si speram ca pozele de mai jos si filmuletele (pe care urmeaza sa le prelucram) sa completeze imaginea celui de-al doilea “Asalt Romanesc pe Hungaroring“. Are rost sa zic ca o sa mai mergem…?


Articole similare cu "Asalt romanesc pe Hungaroring, episodul 2 (2010)":
  • Asalt romanesc pe Hungaroring - 11 November, 2009;
  • KOE 09 – Prima zi: Calificari - 6 September, 2009;
  • ABT Audi R8 GTR si Spyder - 2 March, 2010;
  • H2Oi, VAG meeting in Ocean City - 19 February, 2010;
  • BMW M5 e28: rechinul circuitelor - 24 March, 2010;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    3 comentarii »
    • voinea a zis:

      I can see my car from here :)

      Frumos articol

    • Fuscobal a zis:

      A mai fost si un Subaru STI WR1 cu 317HP si 1330kg cu tot cu sofer care a mers 2’07” pe tur. Daca nu ma insel el a fost cel mai rapid, impingandu-i de la spate pe cei 2 cu GT3RS si M3-ul negru. STI-ul mergea cu slickuri Michelin 24/64-18 ! In proportie de 80% eu voi veni si la sesiunea din 10 oct (sub rezerva vremii) dar de data asta cu masina ceva mai bine pusa la punct !

    • Dani a zis:

      @Fuscobal: Presupun ca vorba de Impreza neagra, dar cred ca am ratat-o cand se dadea pentru ca nu-mi amintesc prea multe despre cum a mers :)
      In Octombrie nu stiu daca mai mergem si noi dar la anul sigur repetam!

      @Voinea: Din pacate restul pozelor cu masina ta au iesit cam miscate. Daca o vrei hi-res da-mi un semn ;)

    Discuta despre "Asalt romanesc pe Hungaroring, episodul 2 (2010)":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.

      Aboneaza-te la comentarii via RSS