ABT Audi R8 GTR si Spyder

Chiar daca seamana, nu se aduna deloc. Cele doua -uri pregatite deĀ  pentru Geneva, si R8 , in afara de cateva elemente de design nu au nimic in comun, putand mai degraba sa-i comparam cu doi frati – unul rau si celalalt mai cuminte.

Primul dintre ei, R8 Spyder vine cu un complet din , pentru a nu ingreuna masina, un set de jante si 600cp fata de cei 525cp cu care vine din fabrica. V-ati dat seama deja ca vorbim de V10-le de 5.2L asa ca trecem repede de tot la GTR, unde treburile sunt mult mai interesante.

Si in cazul R8-ului GTR gasim aceeasi bara fata si grila, aceleasi praguri si bara spate, dar cand ajungem la eleron incepem sa vedem diferentele. se doreste a fi o masina de pentru strada, astfel ca de aici modificarile nu mai tin de design ci de functionalitate.

Geamurile laterale au fost inlocuite cu unele din Makrolon, un material mai usor dar si mai rezistent, care impreuna cu restul bodykit-ului si cu jantele usoare au reusit sa scada 100kg din greutatea totala a masinii.

Masina este si mai puternica decat varianta decapotabila, avand la dispozitie 620cp pentru a atinge suta in 3.2 secunde si o maxima de 325km/h. Toti acesti cai, impreuna cu franele ceramice ultraperformante si suspensia reglabila au facut ca cei de la ABT sa recomande celor care vor alege acest setup sa beneficieze de el pe circuit, acolo unde masina este foarte distractiva. Si tocmai cu aceasta idee in minte, interiorul a fost dotat cu tot ce trebuie pentru circuit: rollcage, scaune Recaro, centuri in 4 puncte, volan sport din fibra de carbon si altele.

Astfel cei de la ABT au reusit sa porneasca de la aceeasi masina si sa-i faca doua destinatii diferite, o versiune foarte rapida pentru circuit dar si o decapotabila care sa nu-si piarda din confortul oferit de Audi din fabrica.

Sa le vedem si “pe viu”, la Geneva.

Sursa: WCF

2 comments / Add your comment below

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media