« Scooter-ul aruncator de flacari Prima tura pe Nurburgring cu BMW Z4 GT3 »
Home » Tuning Autohton » 4350cp pe un bulevard: partea nevazuta a Dorobantiului

4350cp pe un bulevard: partea nevazuta a Dorobantiului

Articol publicat in data de 13 April 2010 – 3,329 vizite

Strada . Sunt sigur ca ati auzit toti de ea, indiferent in care parte a tarii va aflati. Nu trece saptamana fara ca presa mondena sa nu faca referire la el si la oamenii care frecventeaza aceasta zona, cu fel si fel de subiecte care pe noi nu ne intereseaza deloc.

Totusi printre toate povestile spuse si nespuse despre “”, exista un subiect care ne atrage atentia si noua, intr-un mod foarte placut: masinile. Se stie ca daca treci seara sau in weekend pe acolo trebuie sa existe cel putin o masina care sa te lase cu gura cascata, fie ea supercar, limuzina, sau un SUV fioros.

Undeva ascunsi printre barfele din presa si limuzinele parcate, gasim si cativa baieti pasionati cu adevarat de acest fenomen, cativa baieti pentru care masinile scumpe nu reprezinta doar un mod de a-ti arata averea ci un mod de a trai, o pasiune in care se investesc bani pentru adrenalina si pentru a trata dependenta de cuplu si de cai putere. Sunt cei care stiu bine ce masini isi cumpara si carora nu le este frica sa modifice o masina, chiar daca a costat o galagie de bani si a iesit din fabrica foarte puternica.

Daca ar fi sa scurtam povestea, am putea sa spunem simplu “pasiune fara limite”. Daca ar fi sa o rezumam, ar fi iesi asa: Porsche 911 Turbo Maff (~1000cp), Maff Muron, Ferrari F430¬†Spider cu evacuare custom si interior , Mercedes-Benz SL63 AMG Maff (~600cp), doua Lamborghini-uri Murcielago LP640-4, Porsche 911 Techart si¬† R8.

Asa arata un anturaj de 4350cp in cuvinte, iar pentru a vedea cum arata si din miscare, Dragos Borcanea a participat la o plimbare de-a lor prin oras de pe urma careia a iesit o filmare cu care ne putem mandri chiar si in afara tarii.


Articole similare cu "4350cp pe un bulevard: partea nevazuta a Dorobantiului":
  • Sferturi de mila in miez de noapte in Moscova, partea a 2-a - 4 May, 2010;
  • Misha GTM bodykit pentru 997 si 997 Turbo - 8 May, 2010;
  • Poze de la Tuning Show-ul din Pitesti - 13 September, 2009;
  • Frankfurt09: Ferrari 458 Italia - 15 September, 2009;
  • N-ai cum: duba aviatorilor esuati - 10 January, 2010;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » » »

    3 comentarii »
    • MDA a zis:

      911 turbo cam veechi si are probleme mereu..ferrari a trecut pe la patrascu si e praf

    • Dani a zis:

      Nu vad nici o problema in a avea un “Porsche vechi”. Chiar dimpotriva, mi se pare foarte tare sa ai un Porsche vechi chiar daca nu e cazul aici. Cat despre probleme, din filmulet nu se vede nici o problema iar la cat de modificat e, trebuie sa te astepti sa fie dificil sa-i gasesti o configuratie optima.

      Dupa cum ziceam si mai sus, vorbim de oameni care isi cumpara masini pentru ce pot ele, nu pentru a impresiona vreo tipa cu un “Porsche nou”, care oricum ar lua bataita de la oricare din cele de mai sus ;)

    • CYP a zis:

      FITZE SI BASINI de Dorobanti si la o cursa legaala sunt praf cu toti degeaba le au daca nu arata si ce pot acei bolizi….

    Discuta despre "4350cp pe un bulevard: partea nevazuta a Dorobantiului":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97