2010 Porsche 911 GT3: Preview oficial

Nu mai este foarte mult timp pana la Salonul de la . Implicit, mai este putin pana cand Porsche va lansa oficial versiunea revizuita a modelului .

Creat pentru circuit, cat si pentru strada, noul detine un motor in 6 cilindri, de 3.8 litri ( cu 0.2 litri mai mult fata de modelul ’07) si care este capabil sa puna pe asfalt exact 435 cp ( crestere de 20 cp fata de modelul anterior). Imbunatatirile sunt, in mare parte, datorita sistemului VarioCam, ce este prezent atat pe partea de admisie cat si pe cea de evacuare. Motorul va sta pe tampoane speciale, pline cu fluid magnetic (similar cu cel prezent in suspensia de pe sau 599) si care se intareste automat pentru a crea o rigidizare mai eficienta motor-caroserie atunci cand masina este exploatata la potentialul ei maxim. Cand masina este condusa normal, acest fluid devine mai moale, pentru un confort mai bun.

Porsche va fi capabil sa scoata timpul de 0-100km/h sub 4 secunde iar maxima va fi in jur de 310 km/h.

Compania din Stuttgart afirma ca atat controlul masinii cat si stabilitatea au fost imbunatatite gratie amortizoarelor ajustabile automat (Porsche Active Suspension Management). Pentru prima oara, acest GT3 va fi livrat cu un sistem de control al stabilitatii. Desigur, acesta va putea fi oprit de catre sofer.

Franele cu care va veni sunt mai mari decat cele ale modelului ’07 si au mai mult aluminiu pentru a reduce greutatea. Kitul de frane ceramice PCCB va fi disponibil in continuare ca si optional.

Pentru a fi mai usor de utilizat in jungla urbana, 2010 911 GT3 a fost inzestrat cu sistemul numit Front End Lift. Similar cu cel de pe anumite modele Lamborghini, sistemul foloseste un compresor de aer pentru a putea ridica garda la sol cu pana la 3 cm. Acest lucru este posibil doar prin apasarea unui buton si pana la o viteza de 50 km/h.

In lista de modificari mai gasim: roti noi, un pachet aerodinamic redesenat, faruri bi-xenon si stopuri LED.

Pana la salonul de la Geneva, va invitam sa vizionati galeria cu poze. Dupa salonul de la Geneva, nu uitati sa visati in fiecare seara cum ar fi sa aveti in mana volanul acestei bijuterii, pe Nurburgring.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us on Social Media