« Stie Nissan GT-R sa faca drifturi? BMW M3 e92 Supercharger by IND »
Home » Noutati » 2010 Lexus IS 350C F-Sport

2010 Lexus IS 350C F-Sport

Articol publicat in data de 9 February 2010 – 1,764 vizite
2010 Lexus IS 350C F-Sport

a luat nastere pentru a da jos dominatia germana. Stiti bine ca nu ma refer la politica, economie sau armament ci doar la Audi, si Mercedes-Benz. Au luat-o incetu cu incetu, au urmarit mai intai Seria 3, A4, si au facut IS-ul, au continuat catre limuzinele mai mari si au facut LS-ul, au intrat pe teritoriul si au scos IS-F-ul, s-au adancit in domeniu si au reusit sa scoata si LF-A-ul. Ce lipsea cu adevarat era un coupe-cabriolet care sa inchida gura BMW-ului si mai ales Infiniti-ului G35.

Astfel s-a nascut IS-ul decapotabil si aici o sa ma opresc cu mica lectie de istorie ca sa nu ne confunde lumea cu wikipedia, nu de alta dar pe mine ma intereseaza un anume IS cabrio, mai exact IS 350C .

Ce este atat de special la el? In primul rand 350-ul ala se refera la un de 3,5 litri mai puternic cu 3% decat cel pe care il gasim pe IS-ul normal, cel sedan. In al doilea rand F-Sport inseamna jante, frane, suspensie dar si alte chestii care nu se simt, dar se vad. Si in al treilea rand COSTA MAI MULT DECAT UN IS-F! Aha, acum intelegeti, nu? Dar totusi de ce ar da cineva 62,216$ pe un IS 350C F-Sport cand ar putea sa dea 58,460$ pe un IS-F? Desigur ca sunt foarte multi care ar prefera o decapotabila, o masina de vara, un magnet de priviri in locul unui monstru pe care n-apuca nimeni sa-l vada ci doar sa-l auda.

Daca ar fi sa detaliem F-Sport-ul asta ar trebui sa mentionam de jantele forjate gunmetal pe 19″ cu gumele PS2 (care separat ar fi 2,196$), franele mai mari cu etrierii bleu (separat 5,575$), suspensie si bare de torsiune sport, schimbator de viteze si capacul motorului din fibra de carbon dar si o admisie speciala si o evacuare mai galagioasa. Toate astea ar fi dezvoltate de () si ar costa in plus fata de un IS 350C normal vreo 12,190$, iar masina se invarte in jurul la 315cp dar pe o greutate considerabila (1760kg).

Este o analiza la rece si nu stiu daca au reusit sa puna in pericol concurenta care se afla deja la facelift, fata de acest Lexus care are acelasi interior din 2006 pana acum.

Si ar mai trebui sa te gandesti la inca un lucru, daca ai vrea sa-ti iei masina asta: nu cumva merita mai mult sa-ti alegi TU piesele, dar aftermarket? Zic asta pentru ca circula vorba-n sat ca unele piese F-Sport ar fi niste aftermarket-uri branduite de ei, cum ar fi franele de la Stoptech, dar na… poate sunt doar barfe.

Sursa: Autoblog


Articole similare cu "2010 Lexus IS 350C F-Sport":
  • Nissan GT-R Amuse - 9 October, 2008;
  • Seria 1 ala mic si rau, filmat si pozat din nou - 22 April, 2010;
  • Scion iQ modificat de Five Axis - 3 May, 2010;
  • Y’s Factory modifica BMW M5 pentru pista - 18 March, 2009;
  • Preturi, wallpapere si video cu BMW X6 M si X5 M - 8 April, 2009;
  • Tag-uri: » » » » » » » » » » » » » » » » »

    Discuta despre "2010 Lexus IS 350C F-Sport":

    Comments

    comments

    Te rugam sa pastrezi un limbaj decent. Ramai pe subiect si fara spam.


    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function show_subscription_checkbox() in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php:97 Stack trace: #0 /home/tuningho/public_html/wp-includes/comment-template.php(1472): require() #1 /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/single.php(143): comments_template() #2 /home/tuningho/public_html/wp-includes/template-loader.php(74): include('/home/tuningho/...') #3 /home/tuningho/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tuningho/...') #4 /home/tuningho/public_html/index.php(17): require('/home/tuningho/...') #5 {main} thrown in /home/tuningho/public_html/wp-content/themes/new-th/comments.php on line 97